O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASIDA TARTIBGA SOLISH TAʼSIRINI BAHOLASH VA JAMOATCHILIK EKSPERTIZASI: DAVLAT, BIZNES VA FUQAROLIK JAMIYATINING INSTITUTSIONAL O‘ZARO HAMKORLIGI

Mualliflar

  • Bobur Muqumov

Kalit so'zlar

https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I7Y2025N31

Kalit so'zlar

aqlli tartibga solish, tartibga solish taʼsirini baholash, jamoatchilik ekspertizasi, jamoatchilik nazorati, tadbirkorlik faoliyati, normativ-huquqiy hujjatlar, jamoatchilik muhokamasi.

Annotasiya

Ushbu maqola tartibga solish taʼsirni baholash (TSTB) institutini Oʻzbekiston Respublikasida zamonaviy qonun ijodkorligi tizimining asosiy elementlaridan biri sifatida oʻrganishga bagʻishlangan. Qabul qilingan normativ-huquqiy hujjatlarning oqibatlarini chuqur tahlil qilish, shuningdek, tartibga solishda fuqarolik jamiyati institutlari va ishbilarmon doiralarning faol ishtirokini taʼminlash asosida “aqlli tartibga solish“ tamoyillarini amalga oshirish jarayonlariga alohida eʼtibor qaratilgan.

Manbalar

1. Zakon Respubliki Uzbekistan ot 12 aprelya 2018 g., № ZRU-474 «Ob obshestvennom kontrole» (istochnik: www.lex.uz).

2. Zakon Respubliki Uzbekistan ot 9 iyulya 2018 g., № ZRU-483 «O Torgovo- promishlennoy palate Respubliki Uzbekistan» (istochnik: www.lex.uz).

3. file:///C:/Users/HP/Downloads/kontseptsiya-umnogo-regulirovaniya-zarubezhnyy-opyt-i-vozmozhnost-primeneniya-v-gosudarstvennom-upravlenii-rossii.pdf

4. http://bujet.ru/article/251054.php?print=Y.

5. https://nuz.uz/2022/09/22/umnoe-regulirovanie-zakonodatelstva-zachem-ono-nuzhno/

6. https://cyberleninka.ru/article/n/umnoe-regulirovanie-kak-osnova-sovershenstvovaniya-sovremennogo-pravotvorchestva/viewer

##submission.downloads##

Yuborilgan

2025-07-13

Nashr qilingan

2025-07-15

Qanday ko'rsatish

Muqumov, B. (2025). O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASIDA TARTIBGA SOLISH TAʼSIRINI BAHOLASH VA JAMOATCHILIK EKSPERTIZASI: DAVLAT, BIZNES VA FUQAROLIK JAMIYATINING INSTITUTSIONAL O‘ZARO HAMKORLIGI . Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 5(7), 210–214. https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I7Y2025N31